הוא הפנים הראשונות שפוגש האורח בהיכנסו למלון, בעזרתו תהפוך החופשה לנעימה יותר.
התפקיד כולל קבלה ומתן מענה לאורחים במלון,
מענה טלפוני ועבודה מול הצוותים המקצועיים במלון.
כישורים חשובים לתפקיד:
ניסיון קודם בבתי מלון – יתרון, כישורי ניהול והנעת צוות עובדים, הטמעת תהליכים, תודעת שירות גבוהה, ייצוגיות ואדיבות, יחסי אנוש מעולים, ידיעת תוכנת אופטימה – חובה. זמינות לעבודה במשמרות שבתות וחגים-חובה. אנגלית ברמה גבוהה – חובה! שפות נוספות – יתרון משמעותי. דיסקרטיות מובטחת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד