ניסיון מעשי של 3 שנים לפחות בתמיכת לקוחות בתחום המחשוב – Help Desk + System ניסיון בעבודה בחברות שירות עם עדיפות למגזר SMB – יתרון דרישות מקצועיות: ניסיון וידע בסיסטם ותמיכה במערכות מחשוב בעסקים – רקע טכני חובה (Hands-On) היכרות עמוקה עם מוצרי מיקרוסופט עסקיים – רישוי, שרתים, 365, וכו’ ידע נרחב ברשתות מחשוב ותשתיות היכרות עם מוצרי אבטחת מידע – מערכות הגנה על נקודות רצה, חומת אש, גיבויים וכו’ תעודת הסמכה MCSA – יתרון תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים איש צוות בנשמתו ובהתנהלותו בעל חשיבה מחוץ לקופסא יכולת להתנהל עם מספר משימות ולקוחות בו זמנית המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד